Idag fick jag ta ansvar för halva avdelningen

2011-04-14, 21:06:06 / Kategori: Tolvans Vardag
Idag var det en rolig dag på jobbet, min ena handledare jag gick med idag skulle göra sekreterar jobb så jag fick ta ansvar för hennes jobb. Hon visste att jag var redo för det och det gick jättebra! Tog dom vanliga rutinproverna på morgonen, lite blodprover, rengöra sår och all omvårdnad som följer med. Men ska inte ta åt mig hela äran, fick hjälp av en annan sköterska. Man ska alltid vara två vid varje vårdlag. Dagen flöt på bra och sen när jag kom hem käkade jag och drog sen till barnkalas, min kusin felix fyller år. Grattis till han! Ni får se bilder imorgon för jag är ledig nu Fre,Lör och Sön =D

Syns då ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk