Vem ska vara min gästbloggare i 2 veckor???

2010-09-17, 14:58:56 / Kategori: Tolvans Vardag
På tisdag åker jag utomlands i 2 veckor till turkiet, Kommer inte ta med mig datan och det finns ingen garanti att jag får tillgång till en data därnere.

OM jag nu ska ha en gästbloggare så ska den vara i bra händer!

Såååååå finns det någon som är sugen? eller ska jag låta bloggen lega nere i två veckor?

nadia

Jag tycker att om man ska ha någon som gästbloggar för en så länge som två veckor så ska det vara någon som man kommer ha kontakt med under dom två veckorna så att den personen kan blogga om dig och saker du gjort. Att lägga ner den under två veckor är inte speciellt smart eftersom att statistiken kommer sjunka jävligt mycket, och det sen är svårt att få upp den igen.



www.prinsessanadia.se



2010-09-17, 15:26:03 URL: http://www.prinsessanadia.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk