Varför läser vuxna min blogg och sen snackar skit om mig?

2010-09-15, 12:03:57 / Kategori: Åsikter/Synpunkter
Fick just reda på en sak, det är en massa vuxna som snackar skit om mig på ett företag. Snacka om att ha brist på samtalsämne!
jag känner ju en som jobbar där. Dom läser garanterat det här och därför ber jag er "äldre" som läser min blogg att sluta göra det om ni inte förstår ironin i mina videos och inlägg.
Kommer ni ihåg när jag spelade in en videos i somras om "gårdskärs syndrom"? det är det här jag menar! skitsnack överallt!
MIN BLOGG ÄR INTE TILL FÖR VUXNA, förstår ju om dom vill se mina fina bilder, men tänker inte gå och bli en supertråkig bloggare bara för att jag måste visa hänsyn till gamlingarna....

Det är ju ni äldre som ska vara dom mogna? Ni har just bevisat motsatsen.
SLUTA LÄS ELLER RESPEKTERA MIG SOM DEN JAG ÄR!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk