Skönt att statistiken börjar gå uppåt

2010-09-12, 21:24:32 / Kategori: Tolvans Vardag
Jag har ju haft väldigt dålig updatering den här veckan, NU är jag äntligen igång igen och allt borde vara normalt nu.
Har haft lite krångel här och där. Men jag prioriterar ju inte bloggen före min fritid? Det kan vara skönt med en paus ibland för att hitta tillbaka till bloggandet.
Nästa blogginlägg lär väl vara runt fyra då jag kommer hem från skolan, så segt att jag inte hinner skriva nått där emellan ;/

Idag så har jag bloggat ca 7-8 gånger och statistiken har gått uppåt till normalt igen, wohoo!!


nathalie

hur många i statstik har du ?



2010-09-13, 00:53:31 URL: http://sprayer.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk