Sjukt om SD kommer in i riksdagen!

2010-09-19, 22:00:10 / Kategori: Åsikter/Synpunkter
Citerar min status från facebook: "Seriöst, hur kan man rösta på SD? Är inte jobben,Vården, Skolorna viktigare än att göra sverige fri från utlänningarna? Jag har väldigt många utlänska kompisar och dom är myyyycket bättre än oss svenskar. Maja, Anisa och Zena är några bra exempel ;)"

pykkie

I LOVE YOUR BLOG

haha

seriöst, skulle du kunna fixa min header nån dag? :)

ta en titt på min blogg ;)

kram ! /Pykkie



2010-09-19, 22:29:06 URL: http://pykkys.blogg.se/

Anonym

Dom ska inte göra Sverige fri från utlänningar, uppenbarligen är du inte ett dugg påläst och då ska du inte snacka heller så lägg ner :)



2010-09-20, 10:39:43



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk