Seg torsdag

2010-09-09, 18:46:01 / Kategori: Skolan
Bläää vad sent jag kommer hem varje torsdag. Känner mig helt utmattad men jag vill ut och fota. Det är ju mörkt snart?
Skolan började med idrott då vi hade badminton och sen handboll. Gick ju bra det! På lunchen drog jag, maja och frida enr på stan och kolla lite, bara maja som shoppade för hon är så rik ;)
sen blev det omvårdnad då jag och zena drygade med google translate som igår, haha.
Skolan slutade med inviduellt val då jag har Barn & ungdomssjukvård. Lyssnade på en föreläsning om förlossning, ska ju på studiebesök på BB men det är ju när jag åker utomlands ;/


Super trendiga maja ;)


Majas skyhöga klackskor, tycker alla klackskor ser så jävla snygga ut! synd att det inte finns såna för män =(



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk