Lite skitsnack från dagen bara

2010-09-14, 17:18:31 / Kategori: Tolvans Vardag
Nu har jag tid att blogga, det förra inlägget skrev jag på mobilen när jag var i stan.
Skolan har varit lugn, hade lite omvårdnad på morgonen då vi jobabr med diabetes, ska skriva en rapport om det. Dryyyyygt! ;S
Sen var jag på en föreläsning som handlade om en kille som varit väldigt kriminell och hur han komma undan från det. Riktigt bra!
Hade svenska på sista lektionen och jag jobbar med "Rennäsansen", alltså en tidpunkt i historien som jag forskar i. drygt det med.

Just nu sitter hemma och har precis käkat. jag lagar ju maten varje dag eftersom jag är först hemma, är bra på kärringgöra ;)
Har fått tillbaka min kamera nu, så ska försöka ta mig ut och fota lite. Men det är så jävla ruggigt väder ute...
Men det kanske kan bli ett bra tema för fotograferingen?
aja vi får väl se hur detta slutar, känns som det behövs lite fräscha bilder på bloggen nu!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk