Konsten att skrika under en debatt

2010-09-16, 18:42:43 / Kategori: Skolan
Fy vad sent jag kom hem idag. Tur att jag hann förbereda ett inlägg iallafall.

Idag ahr det varit en helt okej dag! Det började med att alla 2orna skulle gå på en debatt mellan alla partierna, Dom fick börja emd att berätta lite om sig själv och när sverigedemokraterna började prata skrev jag "BUUUUUUU", hatar verkligen dom! Go folkpartiet ;)
Tycckte även att Vänsterpartiet var väldigt bra fast jag kommer inte rösta på dom imorgon. Sen fick partierna en fråga som löd: Vilket parti tycker ni förtjänar minst en plats i riksdagen, då skrek jag igen "BORT MED SVERIGEDEMOKRATERNA". Usch fyfan för dom!!!
Sen drog jag ner på stan och käkade på donken med maja, mums mums ^^
Sen gick jag på ytterligare en föreläsning, dte avr en rullstolsbunden man som berättade om sitt liv, VÄLDIGT bra och var mycket rörande. Har lite dåligt samvete att jag kkunde gå men inte han =/
Dagen slutade med barn och ungdomssjukvård då jag skriver om för tidigt födda barn.

Just nu har precis käkat och svarar på en massa mail, har fått väldigt många förfrågningar om jag vill designa deras bloggar. Jag kan ju inte säga nej så jag ska försöka fixa det här =)


Hade perfekt utsikt över debatten på läktaren, nästan alla vände sig om och glodde på när jag skrek hur mycket jag hatade sverigedemokraterna.


Lagomt nergrisat efter mig och maja på donken ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk