Kommer jobba och sammarbeta GGIF

2010-09-09, 19:06:52 / Kategori: Hemligheter
Ville bara berätta en sak för er.

Nu är det så att idrottsföreningen GGIF ska starta en hemsida/blogg, Jag har blivit tillfrågad om jag vill vara Webbasnvarig. Vet ju att några av dom följer min blogg och har spanat in mig ett tag, dom sa ju till mig att jag har en stor fototalang och är väldigt skicklig. Självklart tackade jag Ja.
Då kommer jag stå för att designa hemsidan, lägga ut inlägg och bilder m.m.
Kommer även få uppdrag att fota olika saker som jag kan lägga ut på hemsidan och kanske skicka in till tidningen. Låter ju superkul?

Kommer med mer information senare, Sammarbetet kommer startas om ca 3-4 veckor då jag kommit hem från Turkiet.

josefine (getingmamma)

Herregud va kul:)

vad ska man säga?

kläcker väl ur mig ett fett stort GRATTIS :D<33



2010-09-09, 21:15:06 URL: http://josefinebrask.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk