Jag var nära på att åka in på sjukhuset

2010-09-11, 12:35:19 / Kategori: Tolvans Vardag
Skojjade bara i det tidigare inlägget, haha.

Igår försvann jag iväg på en fest hos matilda, allt började bra. Alla var supertrevliga. Vi körde lite spel och så...
jag tog ju med mig en full plastflaska med vodka, mamma sa att jag inte skulle dricka allt utan spara lite tills nästa fest. När jag började känna mig riktigt full fick jag för mig att dricka upp all vodka som fanns kvar. Blandade en superstark grogg och svepte den. Kände inget speciellt i början men sen snurrade allt rejält. Jag satt och pratade med en klasskompis men jag kände att jag inte kunde resa mig. Då tog flera stycken ut mig från huset för jag behövde frisk luft, Tror jag spydde efter ett tag, euw!
Sen vart jag i stort sett blind och såg inte vilka som var bredvid mig utan fick gå efter deras röst. Shit då ville jag bara hem men jag kunde inte röra mig. Då ringde någon mina föräldrar som fick hämta mig och sen försvann minnet helt.

Alllt gick bara åt helvetet och vi får se om jag orkar blogga nå mer idag...

Anonym

ojj :O

vad drack du egentligen????



2010-09-11, 12:50:01

maria - foto fööfään !

fin blogg!



2010-09-11, 14:29:56 URL: http://sloarez.blogg.se/

emelie francea

Ja de är de absolut. Själv med? =)

ååh tack så mkt! :)



2010-09-11, 15:05:45 URL: http://emeliiefrancea.blogg.se/

josefine

inte bra vännen:( fan vad jobbigt!

<3



2010-09-11, 18:15:52 URL: http://josefinebrask.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk