Jag dampar sönder :@

2010-09-07, 22:24:32 / Kategori: Tolvans Vardag
Allt går åt helvetet känns det som, startade datorn, skrev ett inlägg och en massa personer försökte snacka med mig men sen så laggade allt sönder och inlägget försvann.
Det tar så fruktansvärt lång tid att ladda upp alla bilder och jag pallar inte det här!!!
Fick reda på att en släkting dog R.I.P <3

Lova att ni inte hatar mig för javet att min uppdatering suger och allt i min avrdag går upp och ner. Vill bara stänga in mig själv någonstans just nu. Och sen så går jag länge i skolan imorgon....så det lär väl ta en bra stund innan jag hinner blogga MEN om datan vill fortsätta funka så lägger jag ut fler inlägg



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk