Hemma från myskväll

2010-09-07, 22:53:50 / Kategori: Tolvans Vardag
Efter skolan vart jag tillfrågad om jag vill käka middag med Tove, Morgan, Emelie och Ida. Vi hade det supermysigt och mycket skratt ;) måste göras om!!
Sen kom simon över och vi dunka musik och festade lite, haha

Vart för mycket nyss kände jag och det blir ganska stressigt när man är borta en hel dag utan datorn, Hade över 100 olösta mail, Inte så mycket kanske men drygt att läsa igenom alla men kul att få läsa mailen ni läsare skickar ;)
Sen skrev en massa på msn och facebook...mycket på en gång och sen så lagga datorn av mitt under allt vilket inte var rätt tillfälle, Nu är ja iallafall lugn och ska försöka sova


Jag hemmas hos ida ;P


Haha tove rökARN ;)


Ida rudnäs.


Mys runt bordet ^^





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk