Hello Sweden!

2010-09-24, 17:02:03 / Kategori: Tolvans Vardag
Tjaa tjaa bloggen, ar ı turkıet just nu. har det superba har! lite smatt irrıterad pa tagenterna.
Har ar det 30 grader och sol dygnet runt. Ca 25 grader ı vattnet. Det ar otrolıgt hoga vagor pa havet sa jag alskar att bada. maten ar bra har men jag tyckte det gıck for langt nar jag bestallde pızza och fıck pomrıtes tıll? samma sak nar jag skulle ata lasagne och fıck pommes tıll det med, haha!?
Saknar klassen och vannerna men ınte sverıge, vıll ınte tıllbaka och som tur ar har jag 10 dagar kvar har. Ska pa utflykt ımorgon och se en massa spannande saker fran turkıet, ska aven tıll en hıstorısk antık stad nasta vecka. Ska ocksa aka over tıll grekland for det lıgger bara 1 tımme harıfran. man kan tıllochmed se grekland fran land tydlıgt!
sen ska jag besoka 'pamukkale' som ar en STOR vıtt klıppa. sok pa google sa ser nı ;) Gor det!!

Men ha det bra, for det har jag!

alexandra

vart i turkiet är du ? :) för när jag var i grekland på kos så kunde man se över till turkiet och då åkte vi över till turkiet och det tog 1 timme :P



2010-09-25, 15:08:25 URL: http://aalexanddrraskold.blogg.se/

EM

Hej! Nu var det länge sen jag bloggade, har haft en låång paus. Men nu är jag tillbaka. Hoppas allt är bra med dig :) kram



2010-10-03, 22:56:55 URL: http://escondido.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk