Gårdagen och idag

2010-09-08, 19:47:40 / Kategori: Skolan
Wohoo nu funkar äntligen datorn!!

Det ahr ju varit lite halvdålig uppdatering av massa olika andledningar, men nu ska allt vara bra. Igår i skolan var det flum dag. på morgonen drog jag, zena, anisa, hanna, lisa och frida ner till gävle sjukhus för att ställa lite frågor till våran uppgift. Det var lite krångligt och det gick ju sisådär. Det jobbigaste var att gå ända från polhemskolan till sjukhuset. tog en bra lång stund att gå dit och sen så skule vi gå tillbaka med ;O

Sen idag var jag och zena väldigt störda, vi flummade på evas lektion och "Google translate" när man lyssnade på översättningar, Ni får se video senare om det ;)
Det slutade med att vi vart utskickade och jag låste in mig själv i någon treas klassrum för att få lite lugn och ro.


Jag och frida galna runt oss på sjukhuset.


Min bögkompis mogge haha


Maja som inte kan uttala BUSIG ;)


Men visst är vi snygga? jag umgås typ bara med uttlänningar, hanna från tyskland, Zena från irak, Anisa från somalia och maja från polen. Men dom är ju bara såååå mycket roligare än vi svenskar. seriöst! vi svenska är allt för tillbakadragande. Håller ni inte med mig?


.

Min lärare Helena om någon ville veta, Hoppas hon inte ser det här ;O


Jag vart kär i en staty utanför sjukhuset, fick lagomt mycket blickar men det har blivit en vana.


And invasion

argamaja

du tog så klart en av de sämsta bilder på mig... tack ! o tack för du skickade bilderna till mig som du skulle ju !!!!



2010-09-08, 23:07:13

Ellie

Haha så jävla klockrent! :P



2010-09-09, 11:20:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk