Flum dag

2010-09-15, 17:30:17 / Kategori: Skolan
Idag som alltid har jag flummat mycket, dagen började med att klassen gick på föreläsning. Det var föreningen RFSL som snackade lite om hur det är att vara HBT person i samhället. Jag tillhör ju själv kategorin så jag lärde mig inget nytt..
Hade lite omvårdnad på eftermiddagen och då lyckas jag alltid bli flummig, precis som frida och anisa också ;)
Skriver en rapport om Diabetes, Hej IG ! närå det går faktiskt bra.
Har spelat in 2 videos som jag lägger ut när jag får lust, Kul kan jag lova

Just nu tänker jag på nått bra tema jag kan fota, har ni nå bra tips? känns som att fota är det enda jag gör på min fritid, men jag ÄLSKAR det!
Vädret är superfint ute så jag ska inte vara inne länge till.


Yeah, snygg hatt!


Haha anisa satte på sig byxor, FÖR FÖRSTA GÅNGEN. Sen har tog hon på sig en rosa sak och 3 hattar. Ser ut som hon har afro xD



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk