Fler bilder från Häggskär

2010-09-04, 20:15:06 / Kategori: Naturbilder
Underbart ställe ska ni veta, typ aldrig någon som är där, man har utsikt över havet, Man känner verkligen hur bra mår innombord. Iallafall jag =)
Det är väldigt många som frågat om jag vill fota dom och så, Kan ju inte säga nej så ska försöka få med allt nu vilket kan bli svårt när skolan börjar, Isåfall får jag göra det efter skolan? Sen har jag blivit tillfrågad om jag vill vara modell åt en tjej som också har stort intresse för fotografering. Vet ej när dte kommer ske men det meddelar jag er så fort jag vet mer. Har lite ångest över vad jag bör satsa som yrke...


Ni ser ju hur fint det är här! ska åka dit snart igen, är ju perfekt ställe för fotografering.


Man blir ju liiiite badsugen?


|| mannen som kan prata om hundar ||

Det ser riktigt härligt ut :)



2010-09-05, 00:18:34 URL: http://www.henrikolsson.eu

klara

sv: hallådär! jo allt är toppen! själv? :)

åh tack så mycket!! din med!! fina bilder! :D



2010-09-05, 09:07:50 URL: http://saraoklara.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk