Finally friday

2010-09-03, 15:33:10 / Kategori: Tolvans Vardag
Var ju skönt att man bara hade två lektioner, drog ner på stan ett tag och shoppade lite, har stort behov av nya byxor och tröjor!! Käkade även på donken :D mums
Sen hämtade syrran upp mig och jag tillbringade en stund i hennes lägenhet, åkte med henne hit sen för hon ska sova här över helgen.

Ikväll ska jag försöka gymma med kompisarna om jag får med dom. Har fullt upp avrje dag nu denna helg så vi får se hur bra uppdatering det kommer bli ;/


Långärmad t-shirt från cubus 199kr


En till långärmad t-shirt från Cubus 199kr


Chinos från JC 499kr

Isabelle<3

Hej! Supercool blogg, älskar designen. Tycker även att du är supercool som vågar skriva om DIG och DITT liv.

Verkligen en läsvärd blogg ^^



xoxo-



2010-09-03, 16:39:28 URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk