Turkiet, Dag 1 - Dit resan

2010-10-06, 18:59:18 / Kategori: Turkiet 2010

Härlig känsla att vara på arlanda, fast jag har ju vart det så väldigt många gånger.


Bleka och trötta står vi och väntar på incheckningen. Pappa till vänster sen katarina, mamma, syrran, jimmy och cissi =)


Alla bar våran "Team Turbo Tekla" t-shirten, vårat reseteam om någon undrar ;)


Himlen är så magisk, molnen är så fluffiga och man vill bara hoppa ut!


En mer dramatisk himmel.


Cissi på planet =)


Light on the wings.


Maten på planet bestod av korv,omelette, potatis, chockladpudding, bröd med cheddarost, blåbärs yoghurt.


på flygplatsen i turkiet var dom inte så bra på stavningen, haha


Havsutsikt från balkongen, lovely!


Mördarbacken skänkte mig 5 kilo mer benmuskler, backen är MYCKET brantare i verkligheten. Tänk er att gå uppför här flera gånger per dag i hettan?


Hade även utsikt över en del av staden, tro mig, Kusadasi är väldigt stort!


Sådär hette hotellet, sk på google om ni vill se hur hotellet ser ut innan jag orkar lägga ut bilderna här.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk