Sugen på att träffas och fotograferas?

2010-10-18, 20:19:44 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar
Nu har jag en liten idé (Kom på den i duschen nyss om någon undrar). Jag är ju väldigt fotointresserad vilket alla borde veta, Det finns säkert många fler som är det som läser detta nu. Så jag tänkte mig att alla vi intresserade kan träffas och fotografera, fika och ha kul. Jag lovar att underhålla för jag skapar alltid pinsamheter.
Men ni som kanske inte gillar atta fotografera men vill bli fotograferad kan också höra av sig eller om ni vill hänga med och träffas och fika bara? Men jag kan tyvärr inte träffa alla mina läsare som bor runt om i sverige utan jag vänder mig till er som bor i Gävle eller trakterna utanför.
Låter inte det kul? =)
Kom igen nu så vi får ihop ett gäng!!


Hör av er här i kommentarerna så kontaktar jag er eller så skriver ni ett mail till: [email protected]


(Update, Två personer har hittills anmält sig)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk