Massa spännande saker kommer ske snart

2010-10-30, 11:25:00 / Kategori: Hemligheter
Min karriär som fotograf och bloggdesigner kommer ta sig ett steg högre upp. Nu i hösten ska jag på möte med GGoIF för att planera inför hemsidan som jag kommer designa och vara inläggsansvarig, Ni minns väl att jag skrev om det tidigare? Ska bli super spännande att fotografera händelser och sedan lägga ut det på hemsidan.

Sen så kommer jag börja tjäna pengar på mina foton, ska ha utställningar på olika ställen runt om i kommunen och sälja foton. Har hört av många vuxna som ser min potential och min "ungdomliga kreavitet". Har redan börjat gjort tavlor som jag själv fotat som jag ska hänga upp på olika ställen i huset, sen kommer jag också skänka bort någon tavla under julaktionen som är här varje år.
Taggad som fan för allt detta och jag längtar med att komma igång!! :D

angelina

händer? :D



2010-10-30, 12:15:37 URL: http://angelinasliiife.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk