Lite skitsnack från dagen bara

2010-10-19, 17:33:21 / Kategori: Tolvans Vardag
Hejsan hoppsan, blev lite senare med bloggningen idag. kom nyss hem, har varit hos syrran hela eftermiddagen och träffat min gullunge Milo =)
Dagen började iallafall med att gå iväg på ett studiebesök på Tullbomsgården, ett ställe för dom som behöver sällskap och göra olika aktiviteter. Sen hade jag svenska efter lunch, inget speciellt...
Kul att dom säger på tvn hela tiden att det ska blåsa skitmycket inatt och det kommer falla flera decimeter snö ;/
Ser ju verkligen fram mot morgondagen!

Just nu sitter jag och tråkar hemma, fick käka själv idag för päronen är i valbo och stor handlar. Huset för mig själv, wohoo!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk