Superkul på Infokvällen!

2010-10-14, 10:36:28 / Kategori: Skolan
Infokvällen som var igårkväll var supekul! trots att maja är sjuk så hade jag massa andra att umgås med. Fick göra en massa skojj som att dela ut lappar till alla osäkra ungar, ge dom information om programmet och locka in dom till våra förläsningar som vi hade varje halvtimme. Jag fick prata i två av dom och den ena fick jag visa HLR (Hjärt-lungräddning) och prata om varför jag gillar omvårdnad =)
Sen undrar jag fortfarande vilka tjejer som skriker "BJERREFORS" åt mig? typ hundrade gången jag hört det nu...
Träffade fans också som kände igen mig och skrattade åt min läkardress. Fick väldigt många blickar under kvällen!
Allt slutade halvnio och som tack för allt får jag en biobiljett, har två nu så ni får fjäska på mig så kanske jag bjuder er ;)

pykkie

bjud mig bjud mig :D

HAHA

bitchblickar ;oo

men gud vilka biiiitchharr! :o haha

aja :)



2010-10-14, 21:00:54 URL: http://wwww.pykkys.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk