Ganska händelserik skoldag

2010-10-20, 17:35:53 / Kategori: Skolan
Tjoo bhree, kom precis hem nu. Hatar att det måste ta hundra år innan ja är hemma ;(
Första lektionen idag började med en tjej som kom från skatteverket och snackade en massa ointressanta saker...Fast när hon började babbla om ovanliga namn som kommer in så var dte kul att lyssna, isste ni att man får heta Snö men inte Snövit? Det är därför att snövit översätts till snowhite på engelska och det kopplas till kokain, Jag som trodde dte hade och göra med disney, haha!
Sen fick jag leka patient på omvårdnadslektionerna, för vi håller på med stroke nu och jag skulle låtsas att jag drabbats av stroke så dom fick ta hand om mig och pyssla om mig i sjukhussängen ^^ Skönt!!
Fast senare på eftermiddagen började alla tröttna och bli ganska dryga (Iallafall jag, anisa och zena). Så medans dom andra grupperna tränade med läraren i metodrummet sprang vi andra runt i klassrummet och lät. Ettorna som går på omvårdnad börja dampa totalt på oss, så efter första gången dom sa till oss var vi tysta. Fast när vi jobbade tyst så öppnade dom våran dörr och stängde igen den med en jävla smäll? Man börjar ju undra hur mogna dom är för dom om några brukar kunna skrika och tro att dom äger världen, haha.



haha zena och anisa vid sjukhussängen x)


Bild från gårdagen då vi var på föreläsning, visst är vi snygga med våra blåa skor?

Emma

tycker faktiskt att det är jävligt pinsamt att tom ettorna klagar på er när vi är ett år äldre.. kan ju säga att dom inte är dom enda som lackar ur på er totalt, tycker det är nå extremt respektlöst.



2010-10-20, 21:53:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk