Detta har hänt medans jag varit borta:

2010-10-28, 18:48:03 / Kategori: Tolvans Vardag
Shit är helt slut nu. Har hunnit varit länge hemma, Ska försöka berätta om gårdagen och dagen så ni vet vad som hänt under pausen.

Igår var det danskvällen på polhemskolan. Jag gick dit med mina vardagskläder som dom sa att man skulle göra, när jag väl kom dit var nästan alla finklädda med snygga kläder. skämdes som fan av mitt klädval. Det var kul att dansa men upplägged var konstig, Killar fick stå på rad i ena sidan av hallen medans tjejerna fick stå på rad på andra sidan. Sen fick man blandas ihop slumpvis på något konstigt sätt.
Första dansen fick jag dansa med en främlig jag aldrig sätt, gillar inte att göra det men hon dansade bra så det gick bra ;)
Efter det orkade jag inte med de töntiga upplägget så jag gick åt sidan med resten av min klass. När musiken startades så dansade jag bara med olika från klassen med den jag ville. Jag var en av dom få som har riktig taktkänsla när det kommer till dans.
Efter dansen gick jag upp till syrran oc sov där, myste mycket med milo ^^

Idag har det inte hänt något speciellt, Dagen började halv ett då jag hade Stroke prov. Det gick supebra och jag satt väldigt länge så fingrade värkte! MVG annars jävlar!

Nu orkar jag inte skriva nått mer



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk