Svar på tal!

2010-11-13, 21:28:00 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar



Svar: Hej anna!
Att bisexuell är inget speciellt alls, får inga taskiga kommentarer och det är inget jag sitter och tänker på om dagarna. Ni som följer min blogg vet ju att jag nästan aldrig skriver eller gör något som har med min läggning att göra? Förstår inte varför man ska göra så stort av det, det är ju inte mer normalare att vara hetero? Även om det är vanligare, men det är två helt olika saker!
Men jag blir ganska sur när folk tror att jag är mer bög än hetero tack vare min humor, min personlighet har inget att göra med min läggning. mina kompisar kan intyga om att jag var likadan innan jag var bi. Om ni vill veta så gillar jag 75% tjejer och 25% killar.

Kul att du vågar stå för din läggning, för att vara bi är ju den bästa läggningen då vi har flest valmöjligheter ;)

Anna

Tack för svaret, du!

Bisexualitet är ju grymt! Själv ligger jag på 55% killar och 45% tjejer.



2010-11-15, 18:54:18 URL: http://annaantecknar.blogg.se/

Anonym

det är endå ingen som läser din blogg .bög



2010-11-16, 23:57:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk