Storm Tisdag

2010-11-23, 17:48:36 / Kategori: Skolan
Fyfan vilket väder, inte kul att stå ute i detta väder!
Men såklart var bussen imorse 15 minuter sen och var nästan en isbit när jag gick in i bussen. skolan började med Venprovning då jag får träna att ta spruta i armen, gick såklart superbra då jag klarade allt utan hjälp på första försöket ;)
sista lektionen var svenska och då tränar vi på pjäsen vi ska framföra, längtar!
Efter skolan var jag iväg på klassrepresentant möte och snacka lite nya saker som kommer ske och problem som måste lösas. Finns så mycket att snacka om och fick inte fram alla åsikter som jag skulle säga...

Nu sitter jag ingosad i filten och ska ta mig en låååååååååååång varm dusch!

david

Ja du var ganska tyst på mötet ;)



2010-11-24, 20:23:11

Tolvan svarar

Haha jaa det blev så, vart mest diskussion mellan tjejerna som snacka om matsalen x)



2010-11-24, 20:35:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk