Nu blir jag lite besviken på er!

2010-11-09, 17:25:00 / Kategori: Åsikter/Synpunkter
Har märkt detta länge nu men tänkte ta upp er så saker klargörs.
Jag förstår inte varför folk ber om min hjälp att jag ska designa deras blogg och sen efter en vecka ser jag att ni bytt design igen? Ni säger att allt vart skitsnyggt blablabla men tydligen inte...
Detta har hänt ett flertal gånger och jag blir besviken för ni låter mig fixa med designen en hel kväll och sen använder ni den så kort tid? Hur tror ni jag känner mig då? Har nästan alltid någon som behöver min hjälp och tar mycket tid att fixa sånt.

I framtiden uppskattar jag om ni är ärliga, för det är ju inte så svårt att säga "nej headern blev inte så bra, kan du inte göra såhär istället". Annars kommer jag sluta att fixa designerna gratis!

EM

Jag blev iaf nöjd och kommer inte byta! :)



2010-11-09, 20:36:24 URL: http://escondido.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk