Misslyckad fotografering

2010-11-07, 16:20:16 / Kategori: Naturbilder
Nu är jag hemma, drog iväg ut i skogen på en liten skrupplig gräsväg för atts edan komma ut på en stor äng, mitt på ängen fanns ett jaktorn av trä som jag satt mig i för att spana lite gömt efter djur. Satt en timme för längre orkade jag inte i kylan. Gissa hur många djur jag såg? ETT, och det var en fågel -.-'
Tänk er sitta själv mitt i ingestans och se bara en fågel under tiden, helt dött! Nej djur fotografering är inget för mig för jag har inte den tid som krävs för att fota djur. Önskar att jag var arbetslös nu eller nått. Ett lov till skulle sitta bra!


Denna fågel var det enda jag såg, inget annat. Fast jag avr ju tue vid fel tidpunkt, man ska ju fota djur antingen tidigt på morgonen eller solnedgången.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk