Kommer ske en del förändringar!

2010-11-15, 20:36:07 / Kategori: Tolvans Vardag
Okej är mycket jag vill försöka få med i detta inlägg, får ta en sak i taget.
Tycker det är lite synd att så få som röstat i omröstningen, aja ska försöka sammanställa och förklarar resultatet:
Det verkade som Humor och Videobloggar var störst efterfrågan om. Humor kan jag lova att ni ska få se mer om nu när fotograferingen kommer minska! ;)
Fast videobloggande kan jag inte lova något, för det är så att jag hatar att lyssna på mig själv (min röst låter förjävlig!). Sen tycker jag att det är lite fail att sitta och prata med sig själv? x) haha inte min grejj liksom...


En annan sak som kommer ske snart är den nya designen, Har lite smått ångest för jag kan inte bestämma mig om den ska vara  brun eller blå? SNÄLLA KOMMENTERA VILKEN FÄRG NI TYCKER!
Annars får jag bara ta dne som känns bäst och spara den andra utifall jag är sugen på en ny förändring. Det enda som fattas är headern, måste bi fotograferad men det ska jag försöka bli klar med ikväll eller åtminstonne den här veckan. Om ändå tiden fanns...

Daniel

gå för blå :)

blå, och ta inte ner på fotograferingen för jag tycker det gör bloggen extra intressant, då jag älskar dina bilder..! så kör hur du kör, adda lite humor och ha en blå design!^^



2010-11-17, 12:12:40



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk