Jag vill vinna!

2010-11-18, 19:38:00 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar
Hejsan hoppsan, jag läste nyss att den underbara bloggerskan http://michaelaa.webblogg.se/ har en tävling där man kan vinna en kurs om porträtt fotografering. Skulle skriva en motivering varför och här kommer den:

Jag vill vinna kursen för jag vet nästan ingenting om porträtt fotografering, Fotar nästan bara naturen om dagarna och har ingen vana med annat. Har alltid önskat att kunna få till snygga modellbilder, Behöver det verkligen nu när naturen är död typ. Fast snön är ju fin?
Min vän Laura har det som krävs för att bli modell och hon bad mig ta modellbilder på henne inom en kort framtid så hon kan söka modelljobb. Vill verkligen hjälpa henne men vet inte hur jag ska göra. Därför behöver jag kursen =)


Sen så har jag många fler jag vill fota. Bl.a mig själv! Jag vill så gärna få till dom där jättefina bilderna man ser att andra tar på sig själv. Nej porträtt fotografering är inget för mig och det vill jag ändra på!


Är ni andra sugen på att köpa kursen för 199kr kan ni hitta den på: http://coursio.se/mdphotos



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk