I´m Back!

2010-11-21, 11:47:20 / Kategori: Tolvans Vardag
Har ni saknat mig? Nää det tror jag inte.
Ni har inte missat så mycket under pausen, ska försöka få med allt!

Fredagen började med ett studie besök på BVC (Barnavårds centralen), var ganska trisst för jag trodde någon sjuksköterska skulle prata med oss men det avr bara läraren, alla som jobbade där var borta på något i Turkiet -.-'
Sen hade jag matte sista lektionen och fick reda på mitt matte prov, G wohoo! Matte B är inte min grejj....
Efter skolan drog jag ner på stan, fick stressa ganska mycket. hade 40 minuter på mig att gå ner på stan från skolan och köpa present och käka. Jag hann med allt det på 25 minuter ;)
På kvällen kl 7 var det fest, orkar inte prata om festen för jag är lite besviken på några personer som snodde min dricka och sa taskiga saker till andra. Jag drog hem från festen kl 1. Ska kolla bilderna därifrån om dom blev lyckade vilket jag inte tror med min kassa digitalkamera som jag glömde hos syrran!

Igår bar det iväg till kompis som fyllde 20, som tur var jag inte bakis. Det bjöds på tacos och annat mums ^^
dit hade jag med mig systemkameran så bilderna blev mycket bättre, men dom får ni se senare.
Jag vill ut och fota nu men vädret hindrar mig, det snöar, är grått och allt är blaskigt...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk