Finally Home!

2010-11-16, 18:20:54 / Kategori: Tolvans Vardag
tjena bitches, nu är jag hemma och mättad i magen. Den här dagen kanske inte var den bästa...
Hade omvårdnad på morgonen, fick reda på att jag fick MVG på stroke provet :D Håller på och lära oss dokumentera vilke lätt svårt i början men ar mycket enklare!
Svenska hade jag sista lektionen och där håller vi på och övar in en modern version av shakespears "Romeo och Julia". Orkar inte gå genom hur våran version ska vara men jag ska spela en fjortis iallafall ;) Kommer filma så ni får se den om ett par veckor!
Slutade skolan kl 2, men skulle ha matteprov 15:30 -.-' kul att vänta så länge? nej! Men som tur var det två till som skulle dit och vi tre flummade på bra (filmade lite så ni får se).

Nu har jag precis käkat och ska dra iväg ut och fota, Hittade ett perfekt objekt och hoppas på det bästa. Är väldigt svårt att få till bra bilden när det är så mörkt och man får absolut INTE använda blixt nu. Förstör mycket av bilden. Och när man inte har blixt är det ett måste att ha stativ, Måste släpa med mig mitt långa stativ som är så tungt. är en rba bit dit. Fast det är värt det och vem vet vad man kan hitta på vägen dit?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk