Bloggfrågor

2010-11-22, 14:13:00 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar

1 - Hur länge har du bloggat?
Sedan Augusti 2009

2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga?
Väldigt tråkiga! kom ihåg att jag läste blondinbellas blogg och den var fyjävligt tråkig.

3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
Bra fråga! men det var Hilda Bordahls blogg

4 - Träffar du på folk som känner igen dig tack vare din blogg?
Jaa flera gånger i veckan (Ärligt!). Men det är inte så att dom vill ha autograf och så, utan skriker tolvan och vissa kommer fram och berättar vilken bra blogg jag har. Extra kul blir det när någon kompis är med när det händer. Blir så glad av alla gulliga fans ^_^

5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare? Jag läser runt 10 st per dag, men sen kikar jag in några till lite då och då..

6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)? Jag läser mest fotobloggar och humor blogg men några vardagsbloggar

7- nämn en bloggare (obs:länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om.
Kissie!

8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om.
Haha, finns ingen som mig vad jag märkt?

9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar? Vet inte riktigt, försöker förklara att min blogg är mer till för yngre läsare

10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
haha jaa det tror jag, fast är lite mer galnare utanför bloggen!

11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?

Vill vara mycket mer privat och vågad i bloggen men det skippar jag när javet att folk som inte borde läsa min blogg gör det.

12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför.
Mode/kläder - inte riktigt något jag är intresserad av :)

13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?

Fattar inte riktigt frågan, haha? x)

14 - Kan du lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?

Nej, det tror jag inte :) Man kan ju få en liten bild om hur han/hon är, men man måste ha träffat personen.

15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?

Vem vet

16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Japp, känner att jag själv är lite skadad, haha :) Man blir så beroende och jag mår dåligt om jag inte skriver minst 5 inlägg/dagen.

17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar?

Var mer i början när jag bloggade men nu tar jag ingen skit från någon. Är så kul när folk ödslar energi på kommentarer och så är dom anonyma xD

18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?

Ja. Vissa inlägg och ibland vissa bilder.

19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?

Man kan bli för beroende är det enda jag kan komma nu, haha.

20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år? Jaa det hoppas jag!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk