7 Dagar

2010-11-27, 20:33:00 / Kategori: Tolvans Vardag

På måndag tänkte jag börja med en sak som jag kallar "7 Dagar". då kommer jag skriva om olika saker 1 gång om dagen hela veckan. Man kan säga att det är ett bloggschema där jag kommer hålla mig till ett tema vid inlägget. Mitt schema kommer se ut såhär:

Dag 1 (Måndag) – Presentation av mig.
Dag 2 (Tisdag) – Därför bloggar jag.
Dag 3 (Onsdag) – Mina 3 största intressen.
Dag 4 (Torsdag) – Mina framtidsvisioner.
Dag 5 (Fredag) – Min familj.
Dag 6 (Lördag) – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt, dagens plus, dagens minus”.
Dag 7 (Söndag) – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.


Så på måndag börjar jag med att skriva en presentation om mig ;)

Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/sondag-dagens-blogg-3.html#comment



2010-11-28, 08:05:38 URL: http://vadfanskajagheta.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk