Vilken dag

2010-05-27, 16:10:57 / Kategori: Skolan
Home sweet home.
Nu är torsdagen avklarad och snart äre fredag :D skoldagen har varit kort men händelserik!
först under matten lyckades jag ha sönder ett par skor (vill inte gå in på detalj).
sen hade vi idrott och då var jag på gymmet som sällskap till tove. efter vi slutat där gick tydligen tjejernas omklädningsrum i lås och dom kom inte ut xD vi fick hämta någon som kunde få upp dörren haha.
sen skulle vi käka lunch och då kom jag på att min jacka låg kvar i gymmet. det var kod för att komma in dit så det en väldig tid innan jag fick tag på den.

gick på stan sen med tove och annelie vilket var kul åh flummigt :)
Det enda som saknades var att jag inte fick träffa julia =/



Hattprovning i skolan x)


Fikade på wayne´s coffe (stavfel)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk