Tror blogg.se har tröttnat på mig?

2010-05-20, 16:32:25 / Kategori: Tolvans Vardag
Nu börjar allt lösa sig. hittade en fin design, lägger in dom gamla funktionerna och allt verkar funka bra!
MEN självklart ska nästa problem komma. statistiken slutade funka helt och efter två timmars vänta på att det ska bli som vanligt mailade jag blogg.se...det visade sig att det var ett kodfel som fanns i denna design som gjorde att man inte kunde mäta statistiken, men dom skickade koderna i visade tydligt hur jag skulle göra så nu är äntligen allt bra =)

väntar bara på nästa problem men INGET/INGEN kan få tolvan att sluta blogga ;)

caroline

Så händer det gör mig med.



2010-05-20, 20:13:28 URL: http://carolinedafinatahiri.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk