Träff med gamla kyrkogården + fans

2010-05-29, 13:18:14 / Kategori: Naturbilder
Hellluu!
tog mig en tripp och tog fina bilder. träffade på två vuxna som kom fram och sa att dom gillar min blogg så dom ville att jag skulle ta kort på deras hund. kul att bara ungdomar uppskattar mina bilder =)



här ligger gamla kyrkogården som blivit igenvuxen..

Man ska inte gå innanför kedjorna! för då händer det grejjor


TRO MIG DET SPÖKAR HÄR FAKTISKT! jag brukar tälta på ängen bredvid kyrkogården med kompisar och vi hör en massa saker här varje gång ;O


ofixad, oseriös.....jadu? skulle inte chocka om jag blir hemsökt av en ande ikväll



titta ett bi....precis som jag alltså (om ni fattar)





Helt klart dagens finaste bild :)


Här är hunden som fick posa på en massa bilder ^^


Är ni sugen på att bli fotograferad av mig? kommentera isåfall =)

hej

jag vill!



2010-05-29, 14:14:21

Ninja

Hej Martin, matte och husse älskade bilderna som du tog på mig...vi kanske kan ta några fler sen ?

voff på dig



2010-05-29, 17:08:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk