Tävling!

2010-05-16, 12:01:26 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar
Nu tänkte jag ha en tävling där första priset är en länkning till din blogg/hemsida m.m i varje inlägg under en hel dag!

Den enkla frågan ni behöver svara på är: Hur många inlägg tror ni jag har skrivit sedan jag började blogga? ;)


Den som är närmast vinner! och tänk på att om det bara blir en som tävlar så vinner den ju? x)


OBS! kom ihåg att skriva till vilken sida ni vill bli länkade till!
sen så kommer jag inte att godkänna någon kommentar så inte dom andra tävlande ser vad ni kommenterar ^^


LYCKA TILL!

.

Emelie <3

Kul att jag hittade in till din blogg, den är skit bra (: allt bra med dig ?



Kramis <3



2010-05-16, 19:37:44 URL: http://ammis.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk