Nya headern

2010-05-26, 22:41:08 / Kategori: Design och Skapande
Sååååå nu har äntligen header kommit in. VET ATT DEN INTE ÄR PERFEKT!! men jag ska finslipa den lite då och då för jag ville så gärna få in den här. liksom det är inte lätt att få till en fin header utan photoshop? jag har bara använt mig av picnic och paint.

Det skulle ha varit otroligt svårt för någon att få in en header i denna design för det gäller verkligen att komma ihåg koderna!
Jag kanske borde starta en hjälpblogg? för jag har ju lyckats gjort två gratis bloggdesign åt er som ni alla kan hitta under kategorin "gratis bloggdesign".
 tveka inte att fråga om hjälp för jag har redan gjort det måååånga gånger. har nästan hjälpt alla mina kompisar och även okända med.


Men iallafall.... ska fixa mer på headern senare =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk