Mycket att göra!

2010-05-20, 13:17:34 / Kategori: Tolvans Vardag
Är det bara jag som älskar dagens väder? har blivit brunare och njutat av dagen tillfullo!
det blev ingen shopping idag tack vare vi skulle vara nästan hela dagen i hemlingby så jag åkte hem efter istället för shoppa.
kikade lite på designer jag kan ha till bloggen. så mycket som stressar på mig just nu!
ska lära mig hur system kamaren funkar eftersom jag kommer vara fotograf på lördag i engeltofta på balen :)
sen ska jag hitta ny design och få in gammal material för jag var smart och sparde en massa koder i min hemliga blogg ;)
sen ska jag bli klar med header.
ska hjälpa två kompisar med deras header och design!
på lördag ska jag troligtvis tälta med julia, gabriela m.m

så ni ser måste typ allt detta bli klart denna vecka.....


.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk