Misstänkt?

2010-05-04, 15:59:29 / Kategori: Tolvans Vardag
Skoldagen har varit okey. läraren var borta under morgonen så vi fick bara kolla på film. sen påväg hem träffade jag på två fans som avr roliga x) men var tvungen att vara lite otrevlig och gå iväg för att hinna med bussen. Alltid lika kul att snacka med fansen ^^
sen så misstänker vi att det är påväg att bli något brott här i byn (ganska kompicerat att förklara för er icke g-skäringar) så jag tog bilnumret. ingen komemr förbi tolvan när jag är i farten!


Dagens underhållning: skolmaten...haha plasttallrik,mugg och bestick x)


Sen så fick jag hem ett mystisk brev där jag skulle hämta ut något värdefullt från posten? har verkligen ingen aning vad det kan vara? en gratisgåva kanske?? ^^


.

Emma

Kan förstå även fast jag inte bor där , så tyst med dig ;)



2010-05-04, 20:45:52 URL: http://emmasedvall.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk