Håll käften eller försvinn!

2010-05-27, 17:44:20 / Kategori: Tolvans Vardag
JAVET att min header inte är fin. MEN jag tänker inte lyssna på det allt klagande jag har hört för nu har jag en header där och där kommer den vara vare sig ni vill eller inte!

Hur lätt tror ni det är för mig att få en fin bild i paint? Jag bad om eran hjälp att fixa headern men ingen ställde upp, SÅ KLAGA INTE.
Headern ska föreställa min blogg i ett nötskal. alltså natur, humor, älskar att skämma ut mig, fina bilder, galen! så det är därför två fula bilder är på mig. det är meningen att det ska vara fula bilder, så inget nytt direkt.

matti

saknar dig och gårdskär, xD



2010-05-28, 00:13:27

Hahahahaha.

Klart att det är meningen att bilderna på dig ska vara fula, när du lider av kronisk fulhet.



Idiot.



2010-05-28, 17:09:32



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk