Everything is normal

2010-05-03, 15:18:39 / Kategori: Tolvans Vardag
Nu känns allt normalt igen. blogglusten har kommit tillbaka och humöret är på topp!
Skolan var ganska seg för vi hade bara en lektion, en lärare som vi skulle ha resten av dagen var sjuk så vi fick dra hem väldigt tidigt.
just nu är jag väldigt fest sugen men det kommer nog inte bli någon fest...eller jag kan ju supa för mig själv?
Blir så glad nu när allt mer fans kommer fram och pratar och säger en massa roliga saker :) love it!

vädret är superhärligt och jag vill bara ut men så tråkigt när man inte vet vart man ska ta vägen..
aja vi hörs snart


.

Sanna

hej !



Allt bra med dig ?

Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ?

Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar



http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment



På fredag kommer jag att meddela vinnaren, det kan vara du som får din önskevinst !

kram Sanna



2010-05-03, 16:01:25 URL: http://moonzanna.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk