Bloggen förändrar mitt liv

2010-05-03, 22:45:13 / Kategori: Nattbloggning
Att vara en liten större bloggare är svårt för folk att förstå hur mycket tid och energi man måste lägga ner på att just blogga!
Det är bara en av mina kompisar som har lyckats blivit lite större med men alla andra har ingen aning hur det känns...
sedan jag började blogga var allt mycket annorlunda. jag lag inte ner lika mycket tid, jag förstod inte "bloggspråket" och inte hur min personlighet skulle ändras.
Jag är otroligt glad över att jag började blogga för det har stärkt en massa olika positiva saker som t.ex. att jag kan ta emot kritik mycket bättre, mitt självförtroende är på topp, jag kan påverka olika människor.....
jaa ni förstår. Det är inte det lättaste att vara en bloggare i mitt läge. liksom det är inte bara att "blogga" flera gånger om dagen? det krävs tid, energi och fantasi för att klara av alla krav som ni sätter på mig. Jag kan inte heller skriva om vad som hellst för javet att flera av mina släktingar läser bloggen + andra vuxna personer.
men samtidigt tänker inte jag anpassa mig efter dom vuxna utan dom måste förstå ironin i mina inlägg och kanske inte ta mig på fullaste allvar!
Jag älskar att blogga och kunna veta att det jag skriver ser en massa annat folk. jag förändrats på olika sätt både på in och utsidan tack vare min personlighets förändring.

Om vi tar en vanlig dag då en kompis sms och frågar mig om vi kan vara nu. då svarar jag ibland att "jag måste bara blogga först" och då får man en stor suck...mina kompisar förstår inte att jag har det kravet av er att blogga 4 ggr om dagen och få till 4 bra inlägg?
Jag önskar att jag hade mer "bloggvänner" som jag kunde umgås mer! många av mina kompisar har blogg men inget försöker bli en storbloggare utan driver mer en klassisk "vardagsblogg"

Nej nu känner jag att jag har fått fram mitt budskap och sagt mitt! hoppas ni förstår vad jag försöker säga...


.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk