Bloggarna landet runt - Umeå

2010-05-05, 17:50:35 / Kategori: Tolvans Vardag
Igår började jag ju med luleå. nu har jag gått söderut mot umeå! det var ju ganska självklart vem som var den bästa därifrån? nämnligen Foki....Men det skulle vara ganska tråkigt så jag tog en mindre bloggare.



Emelie driver bloggen Emmelist. har kollat in bloggen förut för jag känner igen henne. var väldigt svårt att hitta någon bra bloggare och den här bloggen är mer "okej" bara...
hon gör egna handsmycken vad jag förstår och hon bloggar om mode åh sånt. vet inte så mycket om denna tjej men hon är lite halvstor i umeå med sina 5,000 läsare.


Får hoppas jag hittar en bättre blogg då jag hamnar i Östersund !



Vill ni vara med i bloggarna landet runt? tveka inte att kommentera eran blogg och skriv vart ni komemr så kanske ni har turen att vara med här =)


.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk