Bara för att jag hatar det

2010-05-05, 13:15:45 / Kategori: Skolan
det ska bli jävligt skönt att slippa dataskunskap sen i tvåan! det enda bra är att man ska sitta vid datan och kolla facebook och sånt...
skolan har gått snabbt som vanligt och jag har bara matte kvar. har ingen aning vad jag ska göra när jag kommer hem? det är ju fint väder så ska väl försöka vara med någon.
Måste försöka lära mig mer om design och redigering för jag kan en del nu och jag har börjat tagit ut några bilder som ska bli min nya header sen.
Krävs faktisk FYRA olika redgigeringsprogram för att jag ska lyckats få ordning på bilden x) äger inget photoshop vettni ;)
Är grymt sugen på att festa men hittar ingen mer som vill...klassen ahr planerat att ha fest sen när vi har skolavslutning :D vi ska även få med dom andra klasserna på festen för det är ju bra om man lär känna dom när vi endå ska beblandas med dom i tvåan?

.

G

Hej, du är hissad i min blogg :)



2010-05-05, 15:52:05 URL: http://goraans.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk