Varför kallas jag för tolvan?

2010-03-28, 12:44:12 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar


"Hej Tovan! Varför kallas du just för tolvan?? :)"


Svar: Hejsan! Varför jag kallas för tolvan är en fråga jag ofta får. tror det började när jag var 11år. då kallade jag pappa för bitolvan av någon konstig andlening? sen när jag vart 12år så kallade pappa mig för tolvan. han har alltid kallat mig det men jag uppskattade det aldrig. sen var nummer 12 mitt otursnummer för mig medans den gav tur för resten av familjen. sen tills förra sommarn när jag skulle jag skaffa blogg och då var det ett bra namn tyckte jag och jag hoppades att det skulle ge mig tur....och kolla på min blogg nu? har en del besökare, många fans och jag får bara höra bra saker! min personlighet har blivit starkare och jag har både nya vänner och ovänner.



.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk