svar på frågestunden del 1

2010-03-06, 14:30:35 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar



När kommer nästa gratisbloggdesignen?

Svar: har börjat lite med den men har inte haft tid att fortsätta med den nu under lovet.

hej! vilka bloggar läser du??

svar: Heej! jag läser rätts så många bloggar. men läser alltid kissies,fokis,paow,FS,gossips.

Läser du någon bögblogg?

svar: Brukar läsa blondaas blogg och ibland nicolasG.

Hur kan du göra designer utan photoshop? :)

Svar: haha that's my secret ;)

Har du träffat några fans då?

Svar: jaa det har jag. tog en bild i skolan förut. maja var med mig dåså hon fick också vara med på bilden.
kan träffa på några med som kommer fram och ställer nån fråga.

Hej tolvan! Vilken bloggar har du mest kontakt med?

Svar: Heej! paow klart! hon och jag är best friends forever =D

Gjort någn mer videoblogg då?

Svar: gjorde en video igår men den var fruktansvärt pinsam!!! kanske lägger ut den någon gång framöver?


Svarar på resten av frågorna senare!


.


Danne

såååå snygg!



2010-03-06, 14:39:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk