Mina fans är bäst!

2010-03-24, 21:37:27 / Kategori: Tolvans Vardag
älskar verkligen att få läsa söta saker som ni har skrivit om mig...Får höra mycket bra på bloggar, msn, facebook. m.m.
alltid bra om ni skriver om ni har skrivit om mig!
ett söt fan har skrivit om mig hennes blogg. roligt att läsa och det fick mig på bättre humör efter dagens glo-fest -.-'




Ser ni? så gulligt sagt och hon verkar förstå hur det är att vara mig ^_^


.

julia lissars

Jag tycker exakt likadant!

Min familj tycker då egentligen inte så... Funderar på att säga att jag är transsexuell eller homo... En som jag träffat på stan är transsexuell och 'hon' är faktiskt jättesnäll :O och man är faktiskt fortfarande en person även om ens läggning inte är "normal" ^^. Och vem har egentligen rätt att gå och säga vad som är normalt och inte?!:O



2010-03-25, 16:00:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk