Glo dagen eller?

2010-03-24, 17:40:59 / Kategori: Skolan
idag har det varit en dag med blandade känslor. känns verkligen som det var glo dagen idag!
I början av terminen reagerade jag hur folk kunde glo men nu bryr jag mig inte längre. sen har vi en stalker på OP som inte bara glor på mig utan hela klassen (Tack vare mig). Tycker synd om stackarn för den utstrålar verkligen dåligt självförtroende!! sen när jag var påväg till bussen hade jag en tjej och en kille framför mig som ett antal gånger kollade på mig -.-' när jag väntade på bussen så såg jag hur en tjej runt 20 års åldern kollade mycket på mig. men fick sen veta att det var maja i min klass mamma xD sen väl på bussen hade jag en kille snett framför mig som jag såg smygglodde. men jag glor bara surt tillbaka!!!

USCH!! ;S




Det bra med den här dagen är att jag har kommit på att jag kan väldigt mycket om människokroppen. har ju pluggat mycket om den men jag har bara urinvägarna och rörelseorganen kvar och sen har jag pluggat om allt i kroppen :)
så ni får gärna ställa frågor till mig om ni undrar över nått ^^
fick reda på att jag fick VG på matte. hade verkligen inte trott det.
fick även VG på andningsorgansprovet som jag ahde för ett bra tag sen. har prov snart på matspjälkningsorganen men det kan jag väldigt bra ;)


.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk